Monday, June 8, 2009

yesterday

mpir collapse..OMG..g kuat aku...
panas bgd..muter2 jalan solo..cuma dapet sisir gunting,,hehe(momy say's : kyk nak kcl ajj..mo gunting2 rambut sendiri!!!)
sam lulur..???loh..kta ny g takut item...ngapain beli lulur sgala???mencurigakan
(-jawab: ku masi g trima..cowo ku lbh putih dr aku!!! ale idiot nyebelin!!)

g jd beli high heels bwt party..malah kepincut ma sepatu cewe..warna pastel..lucu bgd..hehe
bingung mo beli yg mana..kpn2 aj deh

mpe ruma pusinx berat..
puasa seninkamis kali ini berat bgd rasany..

tadi sempet ketemu ethan..crita ttg nih kepala aneh..
katany..g boleh lari2..geleng2 kpala yg extrim..loncat2..yah yg gt2 deh..

ketemu ethan bikin tuh memory appear again

DIKADIAKADIKAdika
ardika dira prasetya...soreny nangis lagy..what a disaster
kapan y aku berhenti nyiksa diiri??
mau nrima nih kenyataan..he's gone..
janji setia dr arti nama mu..meaningless now

malem ny jam7 dah bo2..gella panas bgd badan ku...
di dahi n kepala bag blkg pusinx bgd...
perut jg g enak..tp sakit ny tuh kadang muncul kdg ilang..
g konsisten bgd..kyk akunya..hehhe

dira...
o iya..rokok ku ilang..kyk ny dulu ku taruh d bwh buku..d kamarny masnu..kyk ny wkt momy bersih2 d ambil y???

haduh..mampus aku..gmn klo ntar mami nany k kakak tuh rokok sapa??
kan yg tidur d situ cm aku ma kakak..
OMG..ceroboh ny aku


on the behalf of eternity love...togather forever..ADp n keyz

No comments: